ماڵه‌وه‌ > PoemMusic > پاییز پاییز/ هه‌ڵبه‌ستی: مامۆستا گۆران/ ئاوازی: نه‌جمه‌ی غوڵامی

پاییز پاییز/ هه‌ڵبه‌ستی: مامۆستا گۆران/ ئاوازی: نه‌جمه‌ی غوڵامی

پاییز! پاییز
بووکی قژ زه‌رد
من مات تۆ زیز
هه‌ردوو هاوده‌رد
من فرمێسکم، تۆ بارانت
من هه‌ناسه‌م، تۆ بای ساردت
من خه‌م، تۆ هه‌وری گریانت
دوایی نایه‌ دادم دادت


پایز پایز
گه‌ڵا رێزانت
هه‌وری ماتی ئاسمانت
له‌بر کزه‌ی بای سه‌ر ته‌زێن
له‌ گه‌ڵ گه‌ڵای دره‌ختا ئه‌ژین
به‌ڵام قورسه‌ زۆر به‌ جۆشه‌
دۆزه‌خێکم کوا له‌ جۆشه‌
پایز! پایز!
شان و مل رووت
من مات، تۆ زیز
هه‌ردووکمان جووت
هه‌رچه‌ند گوڵ سیس ئه‌بێ بگرین
ئاڵتوونی دار ئه‌ڕژێ بگرین
پۆلی باڵدار ئه‌فرێ بگرین
بگرین… بگرین… چاومان نه‌‌سڕین
هه‌رگیز، هه‌رگیز

:هاوپۆله‌کانPoemMusic
  1. : ڕۆژپڕێس / Rojpress
    22 ئه‌یلول 2011 له‌ 21:49

  2. : رۆژپڕێس|Rojpress
    23 ئه‌یلول 2014 له‌ 20:33
  1. No trackbacks yet.

وەڵامێک بنووسە

